Ceva care ma surprins

Bună tuturor! Vreau să spun povestea mea de a participa la un loc uimitor. Totul a început cu faptul că am fost așezat în mod pașnic la mama și de băut ceai. Mama nu era acasă și am smakovalamoment ceaiul singur. Unde este meu primernocherez polchasaprishla mamonka vostorzhenno- cu ochii rotunzi (din care nu am mai observat în viața ei -presnoy depresivă) și a început emoționat spunându-mi cum ea a vizitat un muzeu temporar. Beneficiul muzeului este vizavi ietot fapt influențat foarte mult campania ei în acest loc.

Ei bine - după ascultarea povestea ei entuziast cum vorbește misto despre multe lucruri, am reshilaposetit acest muzeu în aceeași zi. Și n-am regretat meu pas. aruncat rapid pe jachetă și șapcă, yacherez 5 minute a fost pe veranda muzeului. Pridvor, sau mai degrabă despre o statuie kryltsabyla -pionerov 3 adolescenți cu fețe vesele, privind în depărtare, acest kotoryepri rambursa abnegație numărul nostru gest Patrie gotov№ întotdeauna

Cu un pic de interes în căutarea în jurul statuii (încă trecutul meu si adolescenta mea, am petrecut aici cu același gest), m-am dus înăuntru. Muzeul mi sa întâlnit cu un zâmbet el însuși șef al muzeului și directorul său, care este, de asemenea, part-time și ghid.

- Păi, să începem - a spus el frumos și ma invitat la prima cameră.

Am intrat în cameră și am văzut o mulțime de lucruri vechi, la prima vedere, un foarte familiar, care mi-a făcut semn cu secretele sale. Cum am fost greșit!

* * Deci - M-am gândit, fără un ghid nu aici. Și așa sa întâmplat. Ghidul care este, de asemenea, director, el ma invitat la primul stand. El a luat un băț lung alungit ciudat, similar cu liliac pe un meci de baseball, și uitându-mă în ochi întrebat misterios:

- Și poți ghici ce este?

Am fost puțin luat prin surprindere de o astfel de întrebare directă, dar încă nu a decis să-și piardă fața.

-Etopalka sau osul unui dinozaur. Mmmm ... cred ..

_A aici și acolo. Ai inca 2 sanse.

La a treia încercare a eșuat și am face cu succes ochii interogativ cerut în tăcere pentru un răspuns.

-Acesta este organul de reproducere al morsa, care a înghețat, vidimone ajunge la obiectul său pasiune.

- Oooo. Wow. Dar eu dumalachto etokost ...

-Nu, nu este os, ci mai degrabă acum arată ca un os, dar înainte de toate foarte viu mișcat. Dar, mai târziu, de ce care ne-a ajuns la muzeu.

* Țară * M-am gândit. * Navernoeon a decis să păstreze corpul lor pentru posteritate ... *

-Deci, du-te dalshe.- înțepenit în gândurile mele un ghid vocal. Acum, vă voi arăta un alt Koe interesant. Și a început să-mi arate cupa obișnuită de lemn cu inele.

- Și asta neobișnuit în această ceașcă? A fost fierte miere de albine, probabil, ...

-Dar nu ghicit. Această cupă este făcută fără o singură tăietură. Și sună prea.

M-am uitat în jur cu neîncredere udostoverilaschtodeystvitelno ceașcă și nu a existat nici o cusătură.

„Da, sunt maestri uimitoare“ - M-am gândit. * Wow, probabil comandantul a fost destul de în stare de șoc, doar pe o provocare. Acest lucru este cât de mult efort este necesar să se taie un copac puzzle, dar încă fără o singură cusătură.

În continuare a fost departamentul cu articole de uz casnic.

-Și acum vampokazhem un alt subiect. - ghidul de spus.

Subiect semăna cu o cușcă în care, probabil, în mod pașnic plecat spre o altă lume un fel de grauri nefericite sau vrabie. Nu este nimic altceva în mintea mea nu a venit. Dar sa dovedit că acest ceas! BA! Și modul în care acestea au fost de lucru. Otgadka mintea mea non-tehnic din anumite motive nu a venit.

Pe lângă ceasul era un samovar mic, cu un deget dimensiunea. Și numele pe care îl avea respectă -Egoist. Ei bine, tocmai a ajuns la punctul în cazul în care un astfel de samovar delali.Tolko pentru o singură persoană. Acesta a fost în această deschidere ceva filistin și fascinant. M-am introdus o dată în frizură și rochie până în picioare cu broderie, consumul de ceai într-o casă de lemn. Pancake este în acest samovar ceva! Nu e de mirare a făcut-o. Spiritele mele au crescut în mod semnificativ, pentru că înainte de a merge la muzeu, am crezut că am uitat să fiu surprins. Și persoană pozitivă Ghid director am fost foarte inspirat.

Simțindu-se ca Alice în Țara Minunilor, am continuat călătoria mea la Muzeul. Următoarea expoziție a fost o carte și o sticlă. O carte pe care am într-adevăr nu au prezentat la început, și sa spus să spună ce fel de sticla. Sticlă semăna cu dispozitiv medical ciudat cu o gaură în interior și exterior. Fără echivoc, am spus că acest lucru este, probabil, dispozitivul pentru turnarea soluției.

Dar, apoi, din nou ... .Nyuyuyuyu trecut, mă simt acest muzeu kretinkoys plin nivel de cunoștințe de mai jos clasa de școală primară 3. Sa dovedit că acest instrument magnific servit în fața poporului român ca o muște Destroyer. soț Shredder, oh pare rău Flies.

După o mare excursie în muște poznanieanatomii, am pereshlik treptat exponat următoare. A fost un obiect medical, similar cu un pătrat cu lamele vyskakivayuschimimelkimi. Dar în ce scop a servit acest subiect, am fost pierdut în conjecturi ...

Se pare, în trecutul recent (la începutul secolului 20), oamenii ar putea crede cu greu în microbi și bacterii. Dacă a crezut vreodată în ele ... astfel încât o parte din tratamentul bolii devine bloodletting zhutkozvuchaschee. Medicii crezut că dacă fuzioneze sânge rău, patsientvyzdoroveet. a ajutat uneori. (Cred ...) dar asta făcea parte din trecut și prezența prisutvie praktikoydoktorov și toate aceste bacterii, chiar și după krovopuskaniyaim nu doare pentru a pune diagnosticul patsientugrustny * Rend nu și-a dat efectele sale *

Și în timp ce am reflectat fenomenul de sângerare, am ajuns la un cap o întrebare.

- Spune-mi, unde ai toate aceste lucruri?

-Ori de câte ori este posibil, peste tot în lume.

-Wow, asta e cool. Ei bine, să continuăm.

Următorul fierbător eksponatomstal cu găuri. Scopul acestor găuri a fost foarte ciudat.

Yasdelala următoarele 3 încercări de a ghici cum să toarne apă din fierbător asta fără să verse nu picătură. Și, ca întotdeauna, era în zbor. Pentru tugoumimie lui * * necesară o dată răspunsul la puzzle. Și se pare că acest ceainice drăguț * * bar amuzat cu țăranii.

În timp ce fermierul se gândea cum îmi place să toarne apa din ibric, rugându el atunci, el nu va părăsi tije. Barev acest punct dat hohotunchika. Frumusetea acestui miracol a ceramicii oferite doar o mică gaură, care a trebuit să fie închis cu degetul și apoi toată apa a rămas în loc la panta corectă. Dar țăranii săraci urât ibric în absență.

- Iti place esponaty nostru - a întrebat brusc ghid.

-Bine, - i-am răspuns. - Îmi place Alice în Țara Minunilor. Neznaniemveschey completă și destinația lor.

-Ei bine, nimic personal. Totul nu este pierdut. Avem acest bagaj pe care tocmai ați umplut.

Una dintre cele mai memorabile esponatov pentru mine a fost o ceașcă mică, cu o mână atașat cu degetul arătător ridicat în sus. Numele în această cupă a fost merzavchik. În recenta data aceasta am baut vodca sau vodca si degetul tot timpul amintit, indiferent cât de mult nu bea - știu întotdeauna măsura.

Și cel mai zabavnymotkrytiem în acest loc minunat a devenit tăieturile din ziare cu imagini ale secolului trecut despre care trebuie să respecte regulile în viața de familie și le-a pictat imagini frumoase. A fost un întreg instrucțiuni despre cum să asculte soția sa și soțul și roptatna potomne obstacole căsătorite sau viața căsătorit.

Aici astfel am avut o excursie uimitoare la Muzeul de timp. Mai mult decât atât de multe lucruri uimitoare au fost. Eu scriu despre tot ceea ce - nu hvatit1 ani. Dar de fapt este, am ieșit din muzeu în cea mai mare sentimentul pozitiv ipolnym de fericire. Există acum în viața mea, lucruri am fost foarte surprins.

Iteper când mă gândesc la acest muzeu, îmi amintesc despre recunoștință etoms de persoane care au delayutTakieUdivitelnye colecții private sunt disponibile tuturor.