Odată ajuns în provincie, și recenzii ale recenzii de film

O dată într-o liniște de apeluri oraș de la distanță în populara serie de televiziune de stele Anastasia. Ea este absolut nicăieri să meargă, cu excepția sora lui. Ea a fost foarte dezamăgit în mine și în viața mea și încearcă să-l înceapă din nou. În oraș la fel ca întotdeauna. În fiecare seară, tinerii băieți fetele se adună în afara căminului locale. Ei fac absolut nimic - viața în regiune înapoiată nu le da o șansă. Toată lumea vrea să iubească și să fie iubit, dar cei care nu atât. Odată cu sosirea Anastasia și deja dificile relațiile dintre prieteni se încălzește până la maxim - pasiunea iubirii surprinde oraș de provincie. Dar problema nu dă întâmplării de reînnoire și pune totul în locul său.

Julia Peresild Leonid Bichevin Dragoste Tolkalina, Igor Afanasyev, Alexander Golubev, Elvira Bolgov

regizorul filmului Katja Shagalova.

Pe aceasta pagina gasiti - recenzii ale filmului Once Upon a Time în Provinciile și data de lansare. precum și descrierea, recenzii, Once Upon a Time in Provinciile.

În pustiu, în cazul în care adolescenții locale în fiecare seară ziar pus pe hering și să bea amar, vine la sora ei, în imposibilitatea de a vindeca rănile stele serii de televiziune afacere de ieri cu consecințele faima. Aspectul ei devine un test de turnesol pentru relațiile deja incandescente ale tinerilor care, potrivit directorului Shagalova „așa cum noi toți vrem să iubim -., dar nu cele care nu atât“ Artiști - toți bărbați frumoși ca pe selecție: regizorul a încercat în mod specific la noi, deoarece pentru ei era încă.

călătorie Neintenționat hilar în zamkade teribil.

este necesar să se investească atât de mult minciuni în 106 minute filma.chtoby Moscoviții despre ea orice gand, dar viata in afara Moscovei est.I ea nu ne-au urat ca pokazatmoskvicham - ceas și veritprovintsialom - nu se uită sau joacă și râs

Nu-mi plăcea filmul. Toate prea murdar, negru, și-l doare! Tu nu ar crede că este așa! După aceste filme plummets Appatov starea de spirit și vine la viață. A se vedea, eu nu sfătuiesc. Viața și deci nu este un lucru ușor, dar există, de asemenea, astfel de filme.

Un alt film de tip Gruz200. Filmul distruge în mod intenționat Vizualizator viziune asupra lumii. Vile și dezgustător. Nu este nici unul în provincie - oriunde. acolo de unul singur. Și alcoolici și familiile lor - acest lucru a fost întotdeauna și va fi. Dar acest lucru nu este norma: ei au tratat întotdeauna oameni normali cu dispreț. Ele sunt mici, ei nu observă că e proscriși, neatins. Filmul este despre oameni că societatea nu vede psihiatru.

g @ de film stabilit în mod clar clișee stupide, linie de dragoste doar exagerată, realitatea este mult mai rău (pentru cruzime beat prost) și o mai bună (Revizuirea Alexander de la 31.05), decât această „provincie de teatru“

Filmul se uită la un du-te și a făcut un vpechatlenie.SILNOE puternic! Și este bine că actorii au fost necunoscut pentru mine (care a jucat în „Morfina“, care este cordonul ombilical ex-prietena :-) MULTUMIM acele imagini care au lăsat o amprentă de neșters. nu poți critica

Actorii sunt excelente și cu siguranță a jucat bine! Dar povestea în sine rahat, Strøm mersul pe jos! Mai ales eroina Elvira Bolgova, au bătut-o, și ea este fericită - oi rușinos, chiar și sora lui au vrut să pună în spatele acestui monstru moral, pentru a primi! Și din cauza acestei creaturi - o oaie rușinoasă, iar acest monstru a ucis oameni buni! Ar fi mai bine ei lesina - oi bate infam la moarte, un astfel de lucru nu este un păcat! Și acest lucru doar gunoi ciudat

Am vizionat filmul pe programul „show privat“ pe canalul 1. Nu sunt de acord în totalitate cu criticul care a spus că filmul a fost făcută în lumina de oglinzi deformatoare, într-adevăr și ME Îți vine să crezi exact așa cum este, doar cheia este în alegerea persoanei ca regia, a spus el, ar trebui să decidă „, să-l pocnesc în dimineața sau nu tronc“, există oameni care petrec zile să se spele hainele, să poarte copii, să păstreze o familie, și sunt cei care trăiesc cu adevărat. Eu cred că această pildă dezvăluie adevărata esență a filma.DVE LUMANARI „Îmi pare rău pentru tine, - a spus lumânare aprinsă nezazhzhonnaya prietena lui. - scurt vârsta ta. Arzi tot timpul, și în curând nu o vei face. Am fost mai fericit decât tine. Eu nu ard și, prin urmare, nu se topesc; M-am întins liniștit pe partea ei, și să trăiască foarte mult timp. Zilele tale sunt numărate „.Otvechala lumânare:“ Eu nu regret. Viața mea e frumoasă și plină de sens. Eu ard, și se topește ceara mea, ci prin foc meu aprins multe alte lumânări, și focul meu acest lucru nu scade. Și când ceara și fitilul va arde, apoi focul meu - lumânări - duș în legătură cu spațiul de foc, din care particulele era, și am volyus din nou în casa lui magnific și siyayushy foc. Și iată-mă lumina pentru a dispersa întunericul nopții; ochi raduyu copil pe pomul de Crăciun festiv; aer mai sănătos la noptiera, deoarece agenții patogeni nu pot sta la foc viu; urca un simbol al aspirațiilor de rugăciune înainte de a imaginilor svyashennymi. Este scurt, viața mea nu este perfectă. Și te-am dori, sora mea nezazhzhonnaya. E păcat soarta. Nu ai îndeplinit scopul; și în cazul în care sufletul tău - foc? Da, te va minți intactă de ani de zile să vină, dar care nu-i nevoie de acest lucru, și ceea ce o bucurie și să beneficieze de tine „este mai bine luminat decât restul,“ pentru că în viață și în stare latentă de ardere - moarte. Și te simți rău pentru mine că voi primi în curând ars și încetează să mai trăiască, dar ești salvat în inacțiune și nu a început să existe, și așa mai departe va muri, nu la început. Și viața va trece „, a declarat .tak două lumânări. Kursk

Mi-a plăcut filmul. Ei spun că nu locuiesc în provincie, în provincia trăiesc mai rău, iar dacă cineva nu se observă. Uită-te în jur și nu trăiesc în propria lor lume.

Ieri a văzut filmul în program (screening-ul privat) nu doresc să repete opiniile criticilor care pentru care este împotriva, fiecare a văzut în acest film că a vrut, și, ca fiecare este liber să aleagă! A placut filmul, tot la târg cum într-adevăr este! adevărul nu este atât de ușor de a lua acest lucru pentru ceea ce este, cine este acest film doar speriat, cineva nu vrea să pună cu faptele! dar oamenii cu adevărat trăiesc așa! este ușor să condamne și să critice lucrarea artistului! ceea ce am vrut să spun Catherine Shagalova acest film, cred că setat înapoi a cărui mâner! la 100%!

Privit de la bun început, dar ceea ce am văzut - a fost de ajuns. Filmul nu da drumul. Orașul meu este, de asemenea, provitsiya, deși locuitorii din mai mult de 700 de mii. Nu e atât de clar ca în oraș malenklm, dar de serviciu a văzut băieții paralizate veruvshihsya și Abhazia (cu mult timp în urmă) și doar din ZabVO (una dintre cele mai grave districtul militar). Boys elementar aruncat în mâinile mamelor care nu au nici o muncă decentă, nici bani. La televizor un glamour continuu, apartamente, care se fixeaza in masina de conducere în jurul valorii, statiuni de pe Riviera Franceză - și să le este imposibil să meargă în camera din cauza mirosului persistent film mochi.Geroy chiar du-te la locul de muncă și poate. Și că soția lui are, chiar în film totul este transparent - este bolnav, nu le place. Și nu prea iubit. Pentru provinciale ea a fost o prințesă alături de tatăl și tot ce-i atașat la acesta. starea Poterala, atractivitatea și a pierdut în ochii lui. Deci, de multe ori se întâmplă în viață. Nu pentru ca noi să-l judece. Cerșetorii moralitate nici o rușine - ei ar muri de foame. quest-uri spirituale înalte - aceasta este arta de mare, cu cei bogați. Bietul problema - nu ostervenet și hrăni familia. Celălalt nu este dat.

să trăiască după acest film nu vrea sa. toate băut gri, plictisitoare, dar nadumanno.neuzheli chef nu este nimic în aceste minți tinere?