O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2019

Imediat a devenit cunoscută data de lansare, sa decis să meargă la Arkhyz.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Am vrut să-și petreacă timpul nu la fel de nebun, care rulează de la un nod la altul, de la lac la lac, și să vină într-un loc frumos și să stea acolo o zi sau două. Apoi se trece la următorul loc, cu vederi superbe. Cu toate acestea, scopul principal al spectacolului pentru mine a fost soția cascade Sofia și lacuri.

Până în momentul în care campania a fost limitat la doar furnizarea de alimente, este de 6-7 zile. Cu toate că, dacă suntem mai mult sau mai puțin mutat campat, dispozițiile ar fi suficiente pentru o perioadă mai lungă de timp.

Ziua 1: sosire, cascade Sofia, șa

Da, în prima zi a fost dificilă. La începutul 11, în dimineața am fost deja în luminiș Taulu.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Urca la cascade din Sofia a decis, fără rucsaci, și pentru un motiv bun. Sa dovedit că au existat două ori.

Cascadele nu au fost la fel de plin-curge ca și în anul trecut. dar încă minunat.

Am atârnat pe ele mai mult de o oră. El a făcut sute de poze.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

La parter pentru rucsacurile, nu știu de ce, a mers pe scaunul Sophia nu este pe cale, iar pentru unele desișuri. Mai scurtă decât o oră am ieșit să iasă din Kusherov. Forțele au luat Nemer. prima abatere acolo (mi).

Atunci nu am putut traversa râul, a trebuit să treacă pe sub cascada. Ați mers vreodată aproape de cascada? Părea să se sub duș. În loc chiar înainte de decolare pantofii noștri și de a lua picioarele ude, am fost inmuiat complet. Dar apoi să meargă nu a fost cald. Pe șa am urcat, soarele apunea. Campat, fierte făină și tărâțe. Prima zi este intotdeauna greu.

Ziua 2: lacuri Sofia

M-am trezit devreme. Am văzut toată frumusețea ultima noapte, în amurg nu a putut vedea.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

capre Saw, Sofia a văzut cascade de mai sus.

Am cautat mult timp pentru un loc ascuns, dar nu l-am găsit. Când ne-am trezit pe ceilalți, am început să pregătească micul dejun și să colecteze tabără.

du-te imediat în jos nu doresc să, așa că avem o mică plimbare de-a lungul crestei. Soare prăjit în iad.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Mergând în jos la ferma Glacier, am făcut un popas lung pentru masa de prânz, stând la umbra unui copac. Abia se sili în picioare. Timpul era deja de 16 ore și au existat temeri că nu-l fac la lacurile înainte de lăsarea întunericului.

În general, să mergem. Forme au fost uimitoare. Transpirație turnat grindină, dar măreția naturii te face sa uiti de toate dificultățile.

Puțin înainte de a ajunge trece Irkiz, ne întâlnim o turmă de capre, care literalmente ne înconjurați, trecând de doar 5 metri.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Emoțiile sunt inghitindu. El a urcat la trecere, am fost în speranța de a vedea albastrul lacului. Dar cât de puternică a fost dezamăgirea noastră. Am fost chiar dificil să-l descrie. Oblom un singur cuvânt. În loc de suprafața albastră a lacului acoperit cu gheață și zăpadă.

Da, și probleme cu locul pentru cort. În timpul zilei, aici a fost un grup de 75 de persoane. Cu toate acestea, înainte de lăsarea întunericului trebuit să ne punem corturile. Cu toate acestea, în mijlocul pustietății.

Ziua 3: rasslabona nu va

Dimineața oamenii au început să vină, și am băut cafea și am așteptat pentru locurile eliberate normale pentru corturi.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Mutat. Tupili mult timp, apoi am încercat să găsească un alt loc ascuns.

La ora două după-amiaza ne-am decis că ar trebui să meargă la o plimbare. Vezi alte lacuri. Cel mai aproape de noi, a fost Aymatly-Dzhagaly, coborî să-l nu a făcut. Top a fost văzut că nu este în gheață.

Apoi a fost virgula Lacul Superior. Gheață, zăpadă, și așa mai departe.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Estimarea traseului în continuare a campaniei noastre, sa decis să meargă uite la trecere Karadzhash. Doi dintre participanții noștri cei mai activi ai campaniei vor să vadă crater și un lac cu insule. Noi cu Masyanya așezat pe o stâncă și a început să aștepte. Obosit. De asemenea, ne-am decis să se ridice, dar nu de-a lungul traseului, care a fost parțial în zăpadă, și puțin spre dreapta. Urcușul era abrupt, dar acceptabil.

Ne-am dus să se uite la lac crater. A fost, de asemenea, în gheață, spre deosebire de lac cu insule.

Ne-am întors înapoi în tabără. Vântul a luat, care apoi a zguduit cortul toată noaptea de rafalele ascuțite.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Ziua 4: furtună cu grindină

Dimineața era unul memorabil. Eu ies din cort și a vedea caprele la doar 7-10 metri.

Deși ei să acorde o atenție la mine, dar nu se tem. Apoi a ieșit din cort și am Masyanka 10-15 minute le uitam.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Noaptea vânt un pic vers, dar era încă incomod. Sa decis să schimbe locul de desfășurare. Mutat în punctul de sus. Corturi stabilit în ploaie începe.

Apoi, a existat o furtună de grindină, fulgere și fulgeră. Mai târziu, soarele strălucea din nou și am privit mângâierea.

Pana seara vântul a crescut din nou, iar pe timp de noapte a existat o astfel de furtună care părea să ne mai întâi fulgere friptură, și apoi, ceea ce va fi, va transporta vântul. Thunder, ca și în cazul în care muntele sa prăbușit. Elementele dezlănțuit toată noaptea. Datorită producătorii noștri cort, încă se afla.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Ziua 5: salvat de la vânt

Nu am de gând să meargă atât de devreme pentru a merge în jos. Dar unul dintre noi a fost de pașaport lipsă. Inițial, a trebuit să ne întoarcem la Psysh. Există, de obicei, paznici de serviciu, și fără un document care ne-ar putea avea mai multe întrebări. Prin urmare, vom merge la virgulă lac de jos.

Coborarea spre lac este ireal de frumos.

O parte din modul în care trece de lângă cascadă, apoi o alta, iar în partea de jos a lacului în depărtare.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Au mers încet, bucurându-se de frumusetea. Aici este o altă cascadă.

Mergând în jos la lac pentru o lungă perioadă de timp nu a putut găsi un loc în parcare. Peste tot în picioare era apă. Ea a trebuit să fie pus sub filmul cort, care a fost găsit printre pietre. Micul dejun, pe care ne-am pierdut din cauza vântului și a ploii se rupe în jos, Acum puteți găti în condiții de siguranță. Se pune aici frumos și liniștit, deși un pic crud. Restul zilei petrecut pentru joc de bord.

Ziua 6: concediu leneș, aproape

Am decis că astăzi nu merg nicăieri.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Dimineața, ne jucăm un joc. În ceai după-amiază de băut, a mâncat, a jucat, de citit și inotat în lac. rasslabon completa.

Până seara a devenit plictisitor, picioare itched, cerând sarcină. În Masyanya nu zgâriat. Privind în jur, ceva prikinuv trei dintre noi a urcat pe munte, prietenii noștri activi la început în spatele meu și nu știu cum, dar cumva ajuns până treci Pinesk.

Bucurați-vă de vederile nu au de lucru. Nori jos de pe munte. A trebuit să merg în jos în grabă, dar era evident direcție.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Am început cursa cu ceață. Sunt în grabă, mâinile agățându-Rhododendron, picioare de alunecare, stick încurcat în iarbă. Am căzut, mama, se rostogolea pe panta, sa ridicat și a continuat coborârea. Traseele nu erau, erau doar caca de capră. În general, a mers bine.

Ziua 7: Intoarcerea

Dimineața era sumbru. Se pare că ploaia nu a putut fi evitată. Alene asamblate, ne-am dus mai departe în jos.

O excursie de o săptămână la Arkhyz la începutul lunii iulie 2017

Coborârea a avut loc mai întâi pe calea prin iarba înaltă, cu pietre alunecoase în picioare, și apoi aruncat în pădure. Dar, de cele mai multe Taulu de compensare a trebuit să meargă de-a lungul drumului de pietriș.

Când a revenit la oameni, ne-am așezat pentru o lungă perioadă de timp într-unul din magazinele de vânzare cu amănuntul a. Mâncat hychiny (tortilla cu branza), kebab, băut ceai și a vorbit cu gazda.