Haruki Murakami, norvegiană recenzii de lemn, rezumat, analiza, citate

La început, piesa a fost ...

adu-mi

Acest lucru a cauzat o mulțime de opinii contradictorii. Unii au crezut că romanul poate afecta grav adolescente (și nu numai) mintea, alții un bun exemplu de evaluare a tine si viata ta crezut. De interes deosebit a stârnit citate. „Norwegian Wood“ Murakami conține un număr impresionant de proverbe interesante, luminoase. Unii dintre ei au devenit cuvinte cu aripi. Fanii romanului și opera scriitorului le folosesc des în vorbirea de zi cu zi. Dar mult mai important este faptul că, având în vedere filozofia lucrării, aceste citate vor ajuta să înțeleagă mai bine personajele, gândurile și acțiunile lor.

Calea spre statutul de capodoperă

viața oamenilor, care este necesar să se vorbească

dual

Caracterul său principal într-un mod special creează Haruki Murakami. „Norwegian Wood“ introduce cititorul la două Watanabe Tooru - adolescenți și bărbat de vârstă mijlocie. Acesta din urmă este un povestitor. Cea mai mare parte își amintește de trecut, când eram student, și atunci când, de fapt, au existat scoate în evidență în viața lui. A trăit o viață interesantă, de exemplu Tooru sfaturi acțiuni cu cititorii. Având în vedere lucrări subtext filosofice, cititorii trebuie să se gândească nu numai despre viața Tooru, dar, de asemenea, să atragă paralele cu a lui.

Subiecte pentru fiecare generație

De fapt, povestea este mai mult decât o dată pentru a sări la diferite intervale de timp. Acesta poate fi, de asemenea, numit o tehnica speciala, care este utilizat de Murakami. „Norwegian Wood“ incepe sa „călătorie“ lungă de memoriile în Germania, în cazul în care în vârstă de 37 de ani, Tooru auzi cântecul norvegian Wood. nostalgie bruscă evocă tristețe și dor. Mental, Watanabe a revenit la 60 de ani distanță, apoi a schimbat prezentul și viitorul său ...

poveri mentale, împovărate de tragedie

După cum deja cunoscute, mulți ani prieteni Tooru cu Kidzuki. Aceasta, la rândul său, este atașat la prietena Naoko. Fiecare personaj se simte ca o parte dintr-o „bandă“. Decizia bruscă de a sparge prieten comun aduce Watanabe propria viață și fata mai aproape. Împreună, ei experimenta o tragedie: Tooru pretutindeni simt suflarea de moarte, și Naoko părea că o parte a pierdut din el însuși. In ziua de ziua lui 20, ea este implicat cu Tooru dragoste, atunci tipul se întreabă dacă aceasta a fost o dorință autentică sau îndemn fiziologic. Erou îmbibat cu simpatie pentru fata, dar înțelege că „sparge prin“ vălul sufletului ei nu este atât de ușor ...

dificultăți de înțelegere

poezie erotică

Care sunt avantajele și dezavantajele inerente în cartea lui Haruki Murakami „Wood norvegiană“? Reader Review numit în unanimitate personajul principal personalitate interesantă. În multe privințe, salvează întreținerea ușoară care rezultă și caracterul său viu face să fie purtat de povestea vieții sale.

Tooru a creat un caracter contradictoriu. Când complot avea vârsta de douăzeci de ani, spune el toate treizeci. Filozofia lui implică fraze și citate complexe, dar acest lucru „adverb figurativ“ este de înțeles pentru alții. In plus, tija are Watanabe, liniște, răceala. Pe aceasta vă puteți baza pe, este ușor să-i spun din interiorul mânca problema. Nu este surprinzator, tipul trage cele două fete.

Dragoste și plăcere

Romantic ajutor

Ceva care trăiește în interiorul ...

Dragoste și moarte -, probabil, ingredientele cheie strâns și nu o dată întrețesute în lucrarea „Norwegian Wood“ Murakami. Review-uri sunt adesea comparate protagonist cu un operator de transport de energie negativă, în ciuda faptului că el rămâne pentru mulți un caracter pozitiv. model ciudat: în cazul în care se pare că este „miroase a“ morții. Din modul lui de oameni sunt dispuși să innebunesc. Care este secretul „atractivitatea“ Tooru? Probabil de vina pentru sex fierbinte, pasionat, uneori aparent fără rost, mecanice, instinctivă.

În strânsă relație cu celelalte personaje Watanabe drum. Sentimentele lui sunt concentrate in energie nerealizat, smulgerea. El a fost de multe ori depășită de un gol opresive; cu diferite grade de succes pe care doriți să plâng, și răsfățați-vă într-o admitere sincer, să înțeleagă ei înșiși și răsfățați-vă în fantezii nestăpânite ... Ar putea sa fie fericit cu Naoko? Fără îndoială. Ea a avut nevoie de acea protecție pe care a arătat o dată. Orice fată vrea de la a doua jumătate de a obține cel puțin un pic de încredere.

căutare pe termen lung în sine

Intriga romanului este prezent în toate paginile sale. Este necesar să spunem un „mulțumesc“ pentru scriitorul pentru că au reușit într-un astfel de mod de a păstra interesul cititorului. Piesa finală pentru mulți părea foarte emoțional. Ce așteaptă?

Noul prieten al lui Isis Tooru cere sfatul - cu oricare dintre fete stau? Dar Naoko moare. Watanabe călătorește țară încercând să înțeleagă ce sa întâmplat. Confruntându-se cu Reiko, el își petrece noaptea cu ea. Dimineața, ia decizia sa de viață majoră ... Mai ales cei care nu sunt încă familiarizați cu produsul, nu vom dezvălui sfârșitul finală.

Pentru a rezuma, putem spune despre activitatea ca întreg? Care sunt impresiile tale de la citirea unei dificil de înțeles romanul „Norwegian Wood“? feedback-ul Reader în marea majoritate în solidaritate de părere că această carte a lăsat o percepție neutră și dublă impresie. Evident, dar nu întotdeauna pozitiv pentru evaluarea faptelor este prezența sexului excesiv. Produsul este bogat în idei, inhibat mișcări, rece, frisoane, goliciune și singurătate. Murakami lui neobișnuită, specific doar să-l stilistul explorează probleme de viață și de moarte, cunoașterea ei înșiși și locul lor în societate. Cu toate acestea, unii cititori au exprimat ca o parte a sufletului este pierdut pentru totdeauna. propria viață poate părea sumbră, este în nici un fel un mijloc de ridicare starea de spirit. Caracterele individuale nu sunt dezvăluite până la capăt. Cel mai adesea ei sunt interesați de impulsurile sexuale, care, la rândul său, face să vă doriți să închideți cartea.

problema principala bibliotecă: gustul și culoarea ...

Citate ale romanului, care a fost menționat mai devreme în acest articol, va bun „supapă de siguranță“ în situații dificile. Va prezentam cateva enunțuri demne nu sunt lipsite de sens:

• „Cel puțin o dată am vrut să umple de iubire. Pentru a vrut să strige: „Destul acum de rupere are doar o singură dată!“.