Egipt (Hurghada) pentru Dummies

Am stabilit în cameră, lucrurile au început încet să despacheta și restul zilei pentru a planifica. Am decis, după cină pentru a merge la mare să înoate și să faceți plajă. Dar, înainte de am alergat la recepție și a luat brățările (doar noi nu au dat în legătură cu soluționarea accelerată) Pentru cei care nu știu, voi explica. Brățară (puteți vedea în fotografie) este purtat pe de o parte și nu poate fi eliminat pe durata șederii. Brățară identificați: camera de hotel serviciu, de securitate la intrare, barmani spatele barului și bucătari în restaurante. Fără brățara oriunde și nu ai nimic (cu toate că astfel de încercări, n-am făcut-o).

Ei bine, ca o valiza despachetat, nu am găsit trunchiurile lor, pentru care a fost pedepsit de 9 $ (cum ar fi topirea dobândite, spune într-un alt articol).

Dar astăzi vreau să scriu despre modul în care vom merge într-o călătorie, trebuie să luați cu tine în Egipt, și că nu am luat, dar ar fi foarte util pentru noi.

Dacă nu aveți o valiza, te sfătuiesc să cumperi doar o valiza si nici saci pe roți (cu soția sac a dus în Turcia, a dat prieteni). Geanta poate sta numai pe partea de jos, pentru a „pop“ nu se dă. Și să-l ridice de mâner și transporta pe roți, trebuie să se aplece la podea. Și lucrurile în sac plia mai mult decât într-o valiză, și fier în cameră nu a fost (și nici în Egipt sau Turcia). Valiza poate fi cumpărat oriunde, de pe piața Kirov și se termină în orice centru comercial. Am cumparat un moment bun. În timpul iernii, „Lumea de pungi“ de acțiuni la 50% reducere (a fost revendicat vânzători).

Atunci când o valiza ambalate, în primul rând a decis să scrie o listă de lucruri pe care le luăm, și după introducerea subiectului într-o valiza, intrarea corespunzătoare din listă este eliminându-se. Fused „nakosyachil“ însuși, radiată din listă, și a decis să pună împreună cu lenjeria intimă. Linia de fund: lenjerie de corp și șosete în Egipt a ajuns și de topire au fost să se odihnească în dulap.

De exemplu, în prima noapte, am constatat că ar putea folosi o fumigator cameră cu plăci de țânțari, țânțarii au fost un număr suficient să muște întreaga noastră familie. Ei bine, fumigator și placa am cumpărat de la farmacie (binecuvântarea lor este plin, la fiecare 10 de metri de farmacie). Deci, dacă vă uitați orice medicament, scoate-i aici este o oportunitate.

Dar teritoriul Samaki Beach seara am vizionat o imagine interesantă. În primul rând, în depărtare am auzit un vuiet teribil și un nor de fum gros a început să crească peste fața locului. Am crezut că a fost ars unele cu motor (de exemplu, de la aer condiționat), iar zgomotul provocat de închidere, lipsa unei faze, dar, în cazul în care mai mult de un pic. Dar vuietul rezultatul a fost mai aproape de noi, și un nor de fum, respectiv. Și doar câteva secunde, am plecat de tânăr arab. Pe umăr el atârna ceva ca amestecurile de evacuare (flux mai înainte) cu samovar, deci nu e gros de fum alb umfla. Sa constatat că, în acest fel, ele efectuează prelucrarea de la insecte, în special țânțari. Numerele, desigur, cu chestia aia nimeni nu a venit.

Egipt (Hurghada) pentru Dummies

Vreau doar să rețineți că în hotelul nostru nu este permis să facă o masă în feluri de mâncare restaurant, ne despre ea mâhnit ca fiul cel mare (dezactivat din copilărie), alimentat în camera, binele pe care ne-am luat cu un blender, deci nu e tras dispoziții. A existat un alt caz în care am cumpărat un pepene galben și a regretat absența unui cuțit. Melon mai târziu, am luat cu el pentru micul dejun, unde-l taie în bucăți. Apropo, dacă luați un cuțit, așezați-ar trebui să fie într-o valiza în bagajul său de mână nu va pierdeți avionul.