Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

cheie Gremyachiy - un loc unic în partea de nord-est a regiunii Moscova. Acesta este situat în apropiere de orașul Serghiev Posad și este o adevărată cascadă uimitor izvoare subterane bate de la o înălțime de 25 de metri. Numele de „Gremyachiy“ ia fost dat din cauza zgomotului excesiv emis de debitele de apă.

A apărut cheie Gremyachiy, conform tradiției, prin rugăciunea Sergiya Radonezhskogo. Acest loc este sfânt, iar apa - vindecare, astfel încât să-l mii de pelerini vin in fiecare an.

Indicații de orientare spre primăvară sfânt cheie Gremyachiy

Cum se ajunge la sursa cheii Sf Gremyachiy

Mijloace de transport în comun:

„Cheie Gremyachiy“ este un loc unic și frumos, situat la aproximativ paisprezece kilometri de orașul Serghiev Posad în apropierea satului mic Vzglyadnevo.

Citez aici direcții la cheie Gremyachy (carte), precum și o explicație detaliată a modului de a ajunge la Gremyachy de transport public cheie și cum se ajunge acolo cu mașina. (Vezi hartă locație și o descriere a modului de a obține mai mici -. După fotografii)

Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

Dacă vă decideți pentru a depăși drumul de la Moscova la sursa principală Gremyachiy pe mașină, acesta va deveni un navigator asistent indispensabil, în cazul în care precizia este suficientă pentru a indica poziția și să aleagă cea mai bună cale pentru tine.

În plus, distanța poate fi depășită, și transportul public. Este important să fie pregătiți pentru un drum lung și nu întotdeauna ușor, deoarece o parte din ea va trebui să meargă pe jos.

carosabila Road la sursa tasta Gremyachiy până când ați terminat. Cei mai mulți oameni a lua în mașini sau pe Yaroslavl de la Moscova, apoi se transformă într-un inel mare de beton chiar la N. Novgorod. După satul Malinniki nu trebuie să caute mai departe rândul său, dreptul asupra satului Botovo. Apoi, aproximativ trei kilometri. asfalt și este un indicator cheie Gremyachiy. Chiar aici pleacă drum de țară. De obicei, toate mașinile plece, pentru că mai ales în vremea ploioasă aici cu greu posibil să treacă și să meargă pe jos.

Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

La oameni Serghiev Posad călătoresc cu autobuzul №37 pentru Sharapova, trebuie să meargă în apropierea satului Schiltz, dar există încă în continuare pentru a merge pe jos.

Dacă va merge la cheia sursă Sf Gremyachiy pe tren, va trebui să ia un bilet de la stația de Yaroslavl din Moscova la Serghiev Posad. Nu pleacă de la 120 la autobuz autobuz № decontare Voronino. Trebuie să coborâți la, în cazul în magazin, și apoi du-te pe jos.

Dacă călătoriți cu mașina, apoi, ia autostrada Yaroslavl la 76 km, apoi, după postul de poliție de trafic trebuie să se întoarcă la semnul de pe Nizhniy Novgorod. Apoi, conduce la aproximativ 11 kilometri, va fi un pointer la roboții și tasta Gremyachiy. Înainte de primăvară sfântă va trebui să meargă pe un drum de țară trecut satul Vzglyadnevo, atunci satul trebuie să conducă încă 3,3 kilometri, și aveți obiective.

După rotația de la autostrada Yaroslavsky, în cazul în care merge de la Moscova, necesare pentru a face un viraj la dreapta pe inelul de beton în direcția Novgorod de Jos. localitate unitate Malinniki, și după ce se va întoarce la dreapta pe Botovo. Până când nu este necesar pentru a merge, stai cu indicatorul cheie Gremyachiy. drumurile din sate sunt deja rupte rutier. Este mai bine pentru a arunca masina la rândul său, acest lucru și să continue pe jos pentru a ajunge. Sunt semnalizate.

În vreme uscată, puteți obține în continuare prin intermediul, și dacă a plouat, cele mai bune cizme de cauciuc, cu un sistem de blocare în portbagaj. Iarna și dezgheț, chiar într-o mașină de teren pentru a obține mai multe nu fac limite de risc.

Înainte de această unitate la modă sursă și se poate ajunge pe jos sau cu bicicleta.

aici sunt direcții la sursa de pe masina:

Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

Vă rugăm să rețineți că drumul este rău. În vreme ploioasă, trebuie să părăsească mașina și de mers pe jos.

Dacă vii singur, te mai întâi la Serghiev Posad, apoi să ia un număr de autobuz 120 (până Zhuklino). Ieșire nevoie de următoarele stații: Voronin sau Malinniki.

Principalul lucru să vă amintiți și să știe că există un drum A-108, și este sursa de 17 km de orașul Sergeev Posad. Personal, am fost obtinerea acolo și plimbare la vot pe pistă, doar principalul lucru pe care le-ați aterizat în cazul în care este necesar, dar locul este celebru și toată lumea îl cunoaște, iar dacă nu-l cunosc, văd semne, și puteți ieși pe drum de 17 km în oraș .

Unii merg chiar și pe teren accidentat la sursa, dar în vreme ploioasă nici măcar nu încercați, pentru că estompează drum și doar uvyaznite.

Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

cheie Gremyachiy nu este nimic altceva ca o cascadă, constând din izvoare subterane, care bate în înălțime cu până la douăzeci și cinci de metri. În acest sens, tastele sunt foarte zgomotoase, și, prin urmare, sunt numite „Gremyachiy“. Se crede că cheia Gremyachiy a apărut din cauza rugăciunile Sergeya Radonezhskogo și puteri, astfel că a vindecare. Mulți pelerini se grăbesc la acest loc sfânt. Dar cheia este în regiunea Moscova, în nord-est.

Iată cum să ajungă la:

Se poate ajunge cu mașina:

Cum se ajunge la sursa sfânt direcțiile cheie Gremyachiy

Și puteți conduce pe public ca aceasta:

Rezumat: cheie Gremyachiy.

Toate în câteva ore cu mașina de la Moscova se află plin de har, minunat și doar bucuria de a da loc - cascada cheie Gremyachiy. Conform legendei, izvoarele situate pe malul abrupt al râului între satele Vondigi Vzglyadnevo și Lyapino, a deschis datorită rugăciunii Sergiya Radonezhskogo. Acest eveniment marchează capela de lemn Sf .. Este sub capela crăpătura și bate trei flux puternic curge în jos jgheabul.

Cascada care arată ca un râu de munte, atrage pelerini din toate colțurile. Cele mai multe vin aici cu baloane hefty pentru a colecta curat apă sfințită. Mulți baie curajos în Serghie de vindecare sursă pentru ei este pus fontul jurnal.