Cu un câine în Europa

Katya Yatskevich - profesor de limba engleză și organizatorka proiect de joc brainiaci. Anul trecut, ea si ciocolata ei Labrador brioșă călătorit cu mașina în Europa să fie în coasta fierbinte portughez. Am întrebat Katie cum a decis o astfel de călătorie gravă, indiferent dacă Muffin oceanului ca și cum să ia câinii care călătoresc europeni.

- Cum a fost călătoria organizată, ruta? Cum a făcut tu și brioșe gata pentru plimbare?

„O dată la frontieră, am fost rugat să declare câinele, pentru că este foarte greu și este considerat bagaj“

Punctul nostru final a fost Portugalia, dar a terminat traseul nu am avut - și așa cum se dovedește, și sa oprit. În primul rând, nu am fost niciodată în Portugalia. În al doilea rând, toate de mare, și există ocean. Am vrut să văd era oceanul. Am auzit o mulțime de recenzii bune despre plaje, vremea.

În general, Labradorii sunt foarte mândru de apă în toate formele și cantitatea acestuia - fie ea o piscină sau ocean. Un astfel de animal să plece cu o persoană pentru o lungă perioadă de timp este dificil de a găsi un baby-sitter în timp ce sunteți în vacanță, este problematică. În general, am decis doar să combine, să nu vă faceți griji cu privire la câine, unde ea, cu care ea este și du-te cu el.

Dog nici documente speciale nu sunt necesare - pașaportul și certificat pentru a pleca, ceea ce face orice vetstantsii publică. Mai multe despre graniță, am fost rugat să declare câinele, pentru că este foarte greu și este considerat bagaje. Și era necesar să se constate că, de conducere înapoi în țară, nu am să plătească.

Cu un câine în Europa

- A fost dificil de a depăși o astfel de distanță?

- Sunt un șofer activ cu o experienta de peste 7 ani. Părinții locuiesc în Pinsk, i-am spus să-l destul de des plimbare - 300 km la 300 înapoi. M-am gândit că există o distanță, acest lucru este un nonsens. Dar, atunci când ia o bucată de 500-600 de kilometri, apoi seara nu vei înțelege nimic, nu cred. Concentrarea pe drum - toate același lucru plictisitor. In Europa, drumuri foarte bune, viteza poate fi dezvoltat mai mult, ea a ajutat la acopera distante mari un timp scurt. Dar, în cazul în care browser-ul arată că veți ajunge la destinație în 5 ore, apoi totul în viață se dovedește în mod diferit. Se oprește să realimenteze, să mănânce, să ia o plimbare cu câinele, pentru a vedea tipurile (pentru că nu puteți vedea totul pe părțile laterale). Ca rezultat, în loc de 5 se obține 8 ore.

Dar, de umplere în Europa - este aproape un mini-oraș în care există aproape totul. simulatoare de cost, puteți lua locul de muncă afară, nu știi niciodată pe du-te picioarele amorțite. Loc de joaca, zona verde, zona de mers pe jos pentru câini, saci pentru a curăța după câini. Destul de confortabil, având în vedere faptul că pe drum vă petrece o mulțime de timp, și apoi vă puteți relaxa.

„Benzinariile din Europa - este aproape un mini-oraș în care există aproape totul. Destul de confortabil, având în vedere faptul că pe drum vă petrece o mulțime de timp, și apoi vă puteți relaxa "

lucru Obositor a fost să ia bucăți de drum. Și în cazul meu, pentru că nu a fost planificat traseul, nu puteți rezerva cazare în avans. Așa că am venit în Olanda, stabilit, și în timp ce a fost ales punctul următor, în Belgia, de exemplu. Privit, ce drumul va merge de-a lungul coastei, și va fi un oraș, și a decolat de locuințe. Familia a răspuns imediat, a aprobat, am plătit și a doua zi a plecat în acest oraș.

Am avut un pic teamă despre faptul că am călătoresc cu un câine, un câine mare, și să închirieze o casă în Europa, poate fi problematică. Dar am folosit Airbnb, și există o astfel de caracteristică atunci când este posibil să se selecteze un filtru-animale de companie, atunci puteți cu animalul, cu oricine. Dar eu sunt mereu scris scrisori către proprietari, am un Labrador, el este un mare, nu știi niciodată. Dar nu am avut niciodată probleme. Și chiar a avut două familii din Belgia și Franța, ei înșiși - doi câini mari. Toate foarte prietenos luate. Cel mai adesea, de cazare închiriate cu familia lui în casă, adică, camera și nu toată casa sau un apartament. A fost mai ieftin și mai interesant, pentru că oamenii pot consilia cu privire la ce să vadă, ce să mănânce în oraș. După prima oprire în Belgia, am dat seama că totul va fi bine.

Foarte mare problemă a fost temperatura. Tot luni, am călătorit, a existat o căldură fără sfârșit, 30-40 de grade în Portugalia, iar pe restul drumului, de asemenea. Desigur, masina este cu aer condiționat. Dar, cu câinele, m-am dus la o plimbare la 5 dimineața pe plajă, sau chiar o noapte în oraș, pentru că a fost destul de o temperatură confortabilă în acest moment.

Cu un câine în Europa

- Și în orașe răspunde la tine cu Muffin?

- Europenii câinii sunt complet diferite. De exemplu, eu sunt singur și mi se pare că este dificil să se lase câinele pe stradă sau în altă parte și du-te să mănânce în cafenea. Dar ei sunt absolut invitați calm la restaurant, spun ei, asta în cazul în care avem un loc de colț, aveți posibilitatea să stai jos cu un prieten. Ursul l-un bol de apă, și mâncați în acest moment, și totul este în ordine, este o practică universală. Peste tot în mod normal, se referă la faptul că sunteți un animal, în magazine puteți merge în cafenea. În muzeu, am mai ales nu a mers, pentru că scopul a fost de a vedea peisajul - mare, ocean, munți.

Vorbind de muzee. A existat o familie în Belgia, acestea sunt toate condițiile pentru mine. Eu vin, și există o fostă fermă, care este transformată într-o mansardă. La primul etaj camera de zi și pe teren - o galerie privată de la proprietarii și un bar privat. Acolo ei au expunere, ele invită tot orașul în care trăiesc, pentru tot felul de evenimente. In fiecare ultima vineri a lunii care colectează locale să-și petreacă timp împreună. Sunt agățat munca lor, pentru că soțul ei și fiica - artiștii, fiul designerului, și soția sa - o florărie.

Cu un câine în Europa

- Ca un câine a suferit o călătorie?

- Îi place să călărească în general, știe cum a intrat în mașină, apoi condus undeva. Sunt la un moment dat am dat seama că este mai bine să călătorească pe timp de noapte, deoarece câinele doarme pe soare. Apoi, a dormit toată tot drumul. Desigur, el nu a vrut cu adevărat să stea în mașină pentru o perioadă lungă de timp. Dar, undeva la începutul modul în care el a folosit, iar pentru o anumită distanță sau stând în liniște sau de dormit sau de mestecat ceva. de multe ori ne-am dus pe Belarus, deci este destul de liniștită, toate au suferit.

„Ei sunt absolut calm invitat la restaurant, spun ei, asta în cazul în care avem un loc de colț, aveți posibilitatea să stai jos cu un prieten“

Cu un câine în Europa

- Nu te simți într-o anumită relație specială, datorită faptului că sunteți călătoresc singuri sau cu un câine?

- Când te plimbi pe stradă sau stând într-un restaurant cu un câine, desigur, zgâriați-fit imediat pentru animale de companie l. Și acest lucru este un Labrador, el începe imediat să aktivnichat, linge-l sociabil. Și da, au fost momente în care au început să vorbească. I-am spus că în România, călătorind cu un câine. În multe cazuri, oamenii nu știu ce Belarus. De multe ori au venit la câine și a făcut cunoștință cu mine. Poate pentru că am fost singur, și a surprins mulți.

În Franța, gazda a spus că călătoria mea arata foarte complicat, și a oferit ajutorul lor. Sau, când am plecat, asigurați-vă că pentru a vă dezabona cerut a doua zi, care ajung la destinație, sau s-au dat o hartă de hârtie. Calatoresc singur - în general, un lucru dificil, mai ales într-o mașină, chiar și fizic. Trebuie să facem o mulțime de lucruri foarte, naviga. În cazul în care câinele - încă mai trebuie să aibă grijă de ea, avea grijă de.

„Oamenii care locuiesc în aceste orașe mici de pe coasta oceanului sau în munți, în principiu, nu foarte interesat în orașele mari“

De obicei rezerva cazare pentru 2-3 zile, dar în multe familii unde am stat, proprietarii oferit să rămână mai mult timp, deja liber, spun ei, stați câteva zile de odihnă. Sau, de exemplu, am plătit doar de locuințe, și familia în Belgia a numit întotdeauna pentru un mic dejun sau masa de prânz cu ei. Acestea sunt destul de prietenos, iar această plată a fost mai degrabă simbolic. Când m-am întors la Minsk, apoi un alt pentru a Airbnb primit mesaje de la oameni care au stat, au fost interesați de modul în care am ajuns acolo.

Impresia că europenii sunt foarte prietenoși. Într-o zi am fost de echitatie în munții din Spania, și într-un fel doar a uitat să realimenteze. Este cald, eu sunt în munți, fără stații de benzină, nici cafenele, nici de decontare, am nici o idee, atunci când următoarea stație de gaz - un munte și nimic altceva. Am intrat în panică un pic, pentru că am înțeles că, dacă benzina este acum de peste, asta e tot. Eu mă opresc ce se apropie o auto, vine un tip întreabă ce sa întâmplat. Dar el nu vorbește engleza, dar eu nu vorbesc spaniola. L-am arăta pe degete care sa întâmplat, am trage o frunză se ocupe de întreaga situație, este în același fel oferă o soluție: L-am conduce la cea mai apropiată stație de gaz, dacă voi ajunge, atunci totul este în regulă, dacă nu - mi va trage în continuare. Pictat, am intrat în mașini și a plecat. Dar nimic nu sa întâmplat, de realimentare a apărut mai repede decât am rămas fără benzină. În Franța și Spania cu limba engleză, în general, la zero, dar limbajul semnelor sau desene versatil, și puteți rezolva întotdeauna o problemă.

Cu un câine în Europa

- Ce locuri în excursie te-a impresionat cel mai mult?

Și dacă vorbim despre munți, faptul că în Austria, în Spania, în Franța - munții frumoși peste tot. În Spania, în parcul național, ne-am dus până la câine în munți, du-te pentru o plimbare pe zi. vederi foarte frumos. Am închiriat o casă acolo, a sosit pe timp de noapte și nu a putut vedea ceea ce este, ce terenul. Am deschis fereastra în dimineața - și apoi de munte drepte. În Austria, am rămas în Tirol, în cazul în care, în plus față de ei înșiși de munți, parcuri de pini în cazul în care copacii sunt foarte înalți. Fata cu care am trăit în Tirol, pentru o lungă perioadă de timp m-am întrebat, ce faci în Belarus - la tine acolo nu este o mare sau la munte. Oamenii care locuiesc în aceste orașe mici de pe coasta oceanului sau în munți, în principiu, nu foarte interesat în orașele mari.

Când am fost călătoresc, nu a fost cel mai bun sezon, iar în Portugalia o casă mare, cu o terasă, cu grădină, într-un mic oraș costurile cu privire la ceva în jurul valorii de € 27 pe zi - un preț foarte scăzut pentru astfel de locuințe. În Republica Cehă a rămas în Brno, au existat, de asemenea, un ban, chiar și cu gazda nu am văzut - ea a lăsat cheile în bara adiacentă.

Cu un câine în Europa

- Nu aveți de gând să facă din nou o călătorie similară?

- Când m-am întors, totul părea atât de ciudat. În primul rând, o lună nu a fost, și în al doilea rând, am văzut atât de mult alte tipuri - de oameni, atitudine diferită de ea însăși, la câine. Am avut un sentiment că nu mă voi antrena din nou sau avionul nu va trebui să călătorească, pur și simplu pentru că este deja plictisitor. Am călătorit mult înainte de această călătorie, așa că m-am simtit ca am pierdut un pic de interes în aceste loukost de călătorie standard.

Această călătorie se schimbă foarte mult modul de gândire. Această călătorie nu este dificil, chiar și fizic, și mental, pentru că ești unul, dar încă cu un câine care trebuie să fie luate de îngrijire. Dacă dintr-o dată, nu este așa, atunci, de asemenea, trebuie să se gândească la asta. Aceasta este una dintre acele experiențe pe care știți că, dacă doriți - se poate. Nu a fost ieftin, dar acesta este cazul, atunci când banii au fost investiți în zadar.