Așa cum am fost în vacanță în străinătate în detrimentul mirelui italian

Am ales a doua oară

- Omori și vinde organele - a promis mama. - Ai luat-o razna!

Nu, se căsătorească cu unele Hans și Ioan nu am fost de gând să. Dar așa că am vrut doar o dată pentru a merge în Europa!

Minunându propria sa îndrăzneală, am adunat cele mai bune fotografii și a mers la o întâlnire cu un drum liber. Agenția am fost mulțumit „, profilul tău va vedea în Italia, Spania, Germania, Franța și Țările de Jos. Vom suna când logodnicul tău va răspunde. "

Primul apel a venit în două luni. Am galopat pentru un interviu cu cele mai strălucitoare vise. Nu este un pic de ea! Drăguț dulce italian mi-a vorbit prin traducere Chica, dar se pare că nu a aprecia frumusețea mea uimitoare și farmec fără sfârșit. Calea este acum suferă!

Al doilea apel a fost urmat o lună mai târziu. Agenția mi-a arătat o fotografie a omului plin în vârstă de 30 de ani. Un muncitor a strălucit cu fericire:

- El te invită în Italia, și promite să plătească pentru un pașaport, și de cazare la hotel.

Încă o dată, m-am uitat la obraji dolofan și ochii umflati în imagine, și a forțat un zâmbet:

- Ce tip de treaba!

În semn de protest, ea a plecat de acasă

Ura! Mă duc în Italia! Potrivit agenției, Alessandro (asa ca numele lui a fost „crescut, non-consum alcool, non-fumător.“ Colecția de lucrări și combaterea părinților istericale a luat câteva săptămâni. Mama mea, ca răspuns la postul meu despre călătorie și cererea de a aduce € 350 (fără țară, pur și simplu nu va fi permis strigat:

- Ești nebună! Du-te la un străin într-o țară străină. Nu mai ai acolo în viață nu se mai întorc!

Papa de aceeași părere.

În semn de protest am plecat de acasă. Două zile mai târziu, părinții predat.

Dicționare nu ajută

Acest hotel, în care am ajuns după zbor, provocând moartea a mizeriei. Camera are două paturi de spital, dulap, TV și o oglindă spartă. Duș în baie pentru un motiv oarecare jetted direct pe semi-detașată toaletă.

Alessandro și părinții lui, am văzut a doua zi pentru micul dejun. „Mirele“, mi-a dat un buchet și a spus că vom merge la casa lor de la Torino. excursie de cinci ore a fost o adevărată tortură. Alessandro mi-a spus câteva cuvinte și au trecut la comunicarea cu un caine mic Brichallo, lână pe care a fost peste tot. Și pe bună dreptate: în limba engleză, el nu a fost în picior dinte, și știu nimic despre italiană. Maria, mama „mire“, încercând să străpungă dicționarul bariera limbii. Sa dovedit așa-atât. Papa Alessandro, de asemenea, a încercat să stabilească un contact: repetarea aceleași cuvinte ca un papagal. Se pare că așa am crezut până când am o rază de mai bine. Până la sfârșitul călătoriei am fost gata să plâng de oboseală. Alinat doar tipuri de natură italiană din afara.

Curând mica familie a aruncat dicționare și au trecut la italiană pură. Un cuplu de ore de la un astfel de dialog, am început să simt că am fost într-o casă de nebuni. Încă nu înțelege un cuvânt, sunt toate adresat-mi voce a răspuns cu un semn din cap.

În primele zile ale mele „logodită“ Eu nu am insistat pe proximitate. Am fost în stare să scap de un cuplu de ulei de la saruta sale buze nevytertyh. Dar, în curând, situația sa deteriorat.

Macho a devenit un CAD

În stațiunea Diano Marina, în cazul în care ne-am adus toate noastre unită „familie“ din Torino cu noi Alessandro a trăit într-o singură cameră. Jumătate din spațiile ocupate de un pat dublu, un aeroport. Și apoi macho meu dacă este substituit. De băiat manierat, el a devenit un om hamovatogo. Alessandro a căzut în pat și ma tras spre el. Am dat seama că am fost prins. De îndată ce a terminat italianul țigării, trebuie să tempereze zelul său, a oferit pentru a face un masaj de spate. Mâinile mele aproape a cazut, dar după o oră de masaj „mire“ adormit în condiții de siguranță.

A doua zi dimineața am dat seama cum să „taie“ pe. El a condus însoțitorul său la epuizare plimbări nesfârșite și înot, a fost de mers pe jos în apropierea părinții săi, nu dau o șansă de a demite mâinile. Seara se va prăbuși la pământ, abia ajunge la culcare.

Pe langa mire temperamentala, mare care acționează asupra nervilor fără sfârșit micul dejun, prânz și cină în restaurant. Am ales feluri de mâncare poking din meniu. Papa Alessandro încerca să-mi spună ce am: grohăit, mormăind sau chicoti, în funcție de rețetă. Dar nu a ajutat. Eu încă mai mâncat de fiecare dată când nu este ceea ce am vrut.

Apropo, grohăit, înfățișând produse din carne de porc, Alessandro Papa zadar. Aș putea arăta pe fiul. El sa comportat la masă, ca un porc complet: lins placa, smacked buzele, niciodată nu șterge buzele grase. În fiecare dimineață, el a vomitat în baie. După ce a făcut drumul lor în mirosul camerei de fum de țigară de la balcon și a măsurat sunetul produs din gazele intestinale. Cu toate acestea, frumusetea naturii italiene a acestui balamuc se transformă chiar și într-o distracție plăcută. Atât de mult încât, într-o zi, situată sub o umbrelă pe plajă, am început să mă gândesc: să nu meargă dacă mă căsătoresc Alessandro? Eu stau în acest paradis de har și frumusețe, pentru a învăța italiană. Dar apoi m-am uitat la partea de dormit alături de macho, suflare bule, și cu muci curent din nas, și a rupt tot felul de gânduri pe acest subiect.

Groom unghiile zgâriat Femeie

În ultima seară Alessandro beat trei foi, și a început să urce sub bluza mea. Am început să explic: fără sex înainte de căsătorie. Se spune că, în România, deci nu este acceptat. Nedeslușit prietenul meu a spus: «Eu sunt băiat rău» ( «Eu sunt un băiat rău"), dar stick-ul nu mai era.

- Scrie este necesar - a repetat în limba engleză. - Și cum să vacanță, vin.

Conștiința mea intepat. În zadar au petrecut atât de mult timp și banii mei. Nu am nevoie de fiul lor!

Alessandro în ultima zi a fost un nor negru. Când eram singur cu el, a declarat el istoria lui monstruos engleză. Acum cinci ani, a căzut în dragoste pe Internet, în fata română. Ei au avut o aventură, dar apoi frumusețea a mers și a uitat despre asta. Cu durere Alessandro a început să bea, fumatul și a pierdut gustul pentru viață. Conștiința mea intepat. La urma urmei, am făcut la fel!

La despărțire, Alessandro nu a spus nimic, nu a cerut să scrie sau suna. Sarut pe obraz și a ieșit din viața mea pentru totdeauna.

Acasă am fost întâmpinat ca și când am fost în captivitate cecenă.

- Sunteți norocos! - a spus Olesia prietena. - Un prieten de-al meu a venit la om, care avea unghii lungi. Când a decis să o molesta, și ea a început să reziste, el pur și simplu zgâriat cu unghiile.

Agenția M-am dus din nou pentru a confirma că sunt în viață și bine, și vă mulțumesc pentru o excursie uimitoare. În acest moment, doi italieni au fost în cameră. Probabil dorea să se întâlnească cu o fată din Rusia. Dar nu mai vrut să joace un rol în dragoste și petrece o vacanță pe cheltuiala altuia. Prea lașă să distrugă speranța cuiva. Aș prefera ca ceva a economisi bani și du-te la soare Italia.

Cât de mult am cheltuit italian

* Înregistrarea pașapoartelor - 5000 ruble.

* Costul biletelor - 30 000 ruble.

* Cadouri (parfumuri, genti, haine, pantofi - 15 000 ruble.

* Cazare hotel si masa la restaurant Diano Marina - 12 000 ruble.

* Suveniruri, plaja cu taxa de utilizare - 1000 ruble.

Total: 65 000 de ruble.

Cum mi-am petrecut

* Suitcase - 2100 ruble.

* Suveniruri rude și prieteni - 2600 freca.

Irina Yushkina, director internațional căsătorie agenție «MARIAGE-CLUB»:

- străinii săraci deja intimidat: acestea sunt foarte des înșelat tot felul de mireasa false. European om care respectă legea. Ei nu pot pedepsi mireasa-escroc, chiar dacă într-adevăr doriți să. Și nu se pot returna banii cheltuiți în zadar. Nu în instanță ca fata hrănire pentru fraudă! Deci, pentru femei, riscul în acest caz, este mai puțin. Mai ales în cazul în care se trece printr-o agenție. În exemplul nostru, pețitori străini prezintă pașaportul, așa că avem toate datele lor. În cazul în care și cu care se va petrece timpul în excursie ea este cunoscută dinainte. Desigur, vin peste tot felul de străini. Dar nu am auzit de cazuri de violență. Dar o mulțime de căsătorii fericite. Cel mai adesea samarchanok să ia căsătorească italieni și spanioli. Printre aceste perechi nu sunt divorț.