Ai-Petri în Crimeea

Prieteni, Buna ziua. Astăzi vom vizita un loc neobișnuit, unul dintre vârfurile din Crimeea, Ai-Petri Mountain. care este situat la o altitudine de 1234 metri deasupra nivelului mării. Și, spre deosebire de multe alte vârfuri, în cazul în care nivelul mării nu este vizibil din acest deal cu vedere la Marea Neagră și toate districtul Yalta.

La o altitudine de peste 1000 de metri deasupra nivelului mării, există Ai-Petri platou, unde câmpuri, pajiști și dealuri se întinde până la orizont și umplut cu natura incredibil de curat. Acest loc este perfect pentru o plimbare.

Mergeți pe jos spre Muntele Ai-Petri cu copii

Familia noastră a decis să viziteze Muntele Ai-Petri. Ajunge pe platoul poate fi vehiculul sau de către funicularului. De la Partenita am ajuns la Yalta, la stația de autobuz prins un autobuz 102, un traseu care trece prin cele mai faimoase atracții din regiunea Yalta, cum ar fi: Palatul Livadia, Cuibul Randunicii, Vorontov Park, și, desigur, stația de telecabină Miskhor-Ai-Petri, unde și a plecat.

Ai-Petri în Crimeea

Am coborât din autobuz în apropiere de telecabina. Și am zburat imediat șoferii de taxi cu propuneri active, ajunge la Ai-Petri cu mașina, cu o oprire la cascada lac și pădure și înapoi în jos cu telecabina. Creșterea telecabinei costă 250 de ruble per adult uman. excursie auto la platoul Ai-Petri am oferit același preț, așa că am fost de acord.

Driverul se potrivesc inteligent în intorsaturi serpentine înguste pe vechea autostrada Yalta-Bakhchisarai, ceea ce duce la partea de sus a platoului. Această secțiune de drum este considerat foarte periculos pentru ascensiune 23 km de la Yalta la Ai-Petri platou, există mai mult de 280 de ture. În funcție de numărul de rotații pe kilometru, acest drum a depășit celebrul serpentine care duce de la Chiang Mai la Pai.

Pe drum în sus, ne-am oprit lângă o cascadă „Su Wuchang.“ ceea ce înseamnă „apă de zbor“ (bilet - 50 ruble). Aceasta cascada are două cascade din înălțimea totală de 98 de metri, în sezonul de zăpadă și ploi abundente ajunge la inundații maximă, de asemenea, am găsit cascada nu este foarte mare de apă.

Sioux Falls Wuchang

Ai-Petri în Crimeea

Dar ne-am bucurat de vederi de pini vechi enorme pe deal, care, în Crimeea nu se poate să nu vă rog ochi!

Următoarea oprire a fost un mic lac de pădure, și a fost aproape de un izvor cu apă delicios.

A treia oprire în drumeția noastră pe platou am făcut la o înălțime de aproximativ 1000 de metri: unul dintre serpentine transforma o frumoasa panorama de la Yalta și zona înconjurătoare.

Copacii de pe deal sunt deja vopsite în culori strălucitoare de toamnă, care astăzi vom vedea mult mai multe.

Ai-Petri în Crimeea

Și ne-am oprit în cele din urmă la un platou. Și, după câteva minute din mașină, lângă stația de telecabină superioară. Aici sunt tot orașul - cafenele și restaurante, grajduri și chiar și măgari cămile mers pe jos.

Orașul este în partea de sus

Privit în ceainărie, pereții agățate covoare, mese mici cu tampoane moi, la aceeași masă cei doi bărbați au fost joc table. Ei bine, ceea ce nu este în Asia Centrală. Și Lagman meniu, gratar, prăjituri, salate și alte delicii ale națiunilor din Asia de bucătărie.

Ceainarie pe Ai-Petri

Drumul spre platoul

Umblarea noastră au fost stabilite prin pajiști și dealuri, scopul interesant al calatoriei noastre au fost alese baloane albe misterioase la orizont, pe care ne-am decis să se apropie. Așa cum am spus mai întâi acest observator. Mai târziu am aflat că este o instalație secretă, închis unitate militară, unde au petrecut unele experimente.

baloane albe imense

Ai-Petri în Crimeea

baloane albe mari la orizont am văzut-o fereastră din mașină atunci când călătoresc în partea de sus a platformei de ridicare. Și pentru a fi aproape de ei, ne-am decis să meargă peste dealuri spre nord-est a orașului, la partea de sus.

oraș în partea de sus a lăsat în urmă

Pe deal, în direcția sud-est și oferă o vedere extraordinară de la Yalta

Ai-Petri în Crimeea

Peste capul meu cu partea de sus a dealului Ai-Petri și dinți celebri

copaci Funny piperniciți se plâng de climatul aspru locală

Cine este mai sus - sau Yaroslav puiet?

Suntem ca pe marginea Pământului

Ne-am mutat în direcția „toamna“ a dealurilor. Și, trebuie remarcat faptul că plimbarea nu este atât de ușor pentru teren accidentat. Într-o linie dreaptă „unde vreau - mă duc acolo“ nu funcționează, va trebui să ia în considerare foarte bine terenul, astfel încât să nu se angajeze în alpinism cu un copil mic în brațe.

Mergem, pas, și în jurul acestor peisaje război de țesut, cel puțin să ia pânza, șevalet, vopsea, și să le scrie cu ulei.

Și măceșe maturată, am marcat un pic, va fi acasă pentru a prepara ceai și recunoștință pentru a exprima durerea.

Și flori frumoase peste - Crocus numit

Deși soarele strălucește și vântul suflă puternic

Felul în care ne-am ales interesant. Nu este un suflet în jurul, doar noi, dealuri, pipernicit pini și vântul. Foarte frumos pentru a fi împreună cu familia la unul cu natura. Mă duc și se bucură de plimbare. Energiza vântul, soarele, pământul, și natura în sine, o reală și sinceră. Aș dori să-i mulțumesc planeta noastră pentru o astfel de fericire - fie ea o mică parte. 🙂

Ai-Petri în Crimeea

Ce poate fi mai frumos drum neexplorat, lăsând cea mai mare parte a orizontului?

Mirosul de ace de pin proaspete

pietre Cineva a pus pe deal - ecoului budistă

Ai-Petri în Crimeea

Dar destul de aproape, bile albe misterioase

Poate că atunci nu vom merge să-i departe. Bun ochi într-o zonă deschisă de multe ori aduce, și ceea ce pare a fi o strânsă, acesta poate fi la o distanță de 5-10 kilometri, dacă nu mai mult.

Să mergem la partea de sus Ai-Petri! =)

Ai-Petri în Crimeea
La orizont puteți vedea vârful

Modul în spate este, de asemenea, frumos. Și Ai-Petri luat toamna de aur.

Și aici ajungem la peștera geofizic, care se face la locul unde studiul roci subterane. Recent, a fost foarte ploioasă, astfel încât ghidul sfătuiește să meargă acolo jos, „pestera“, el spune că este foarte alunecos și plin de apă. Și coborârea este de 36 de metri în jos scara în spirală, care este de aproximativ clădire de 10 etaje, este de 85 de metri tunel lung, prin care se poate merge pe jos, cu un ghid de 150 de ruble pe persoană, copii sub 10 ani gratuit.

Geofizic Pestera pe Ai-Petri

Ai-Petri în Crimeea

Și noi mergem la partea de sus Ai-Petri

Drumul spre partea de sus a muntelui este prin „piatră“ pădure

15 minute de mers prin pădure și au ieșit în luminiș din spatele nostru Platoul AI-Petri

Și undeva în depărtare Yalta

Și acum și vârful Muntelui Ai-Petri

Gardul nu este recomandat să meargă, dar mulți oameni doresc să stea în jurul valorii de catarg, simbolizând summit-ul absolut al muntelui Ai-Petri. De asemenea, am mers la catarg. Există roci destul de alunecos, vânturi puternice și partea golfului. Dar un fel de spectaculoase. Mi-am dat-am găsit într-un moment de Rio de Janeiro, undeva în apropiere de faimoasa statuie a lui Iisus. Și această asociere inspirată de înălțimea și crucea, montat pe unul dintre dinții Ai-Petri.

Crucea de pe Muntele Ai-Petri

Ai-Petri în Crimeea

Ne bucura de vederi în jur și a mers în jos la telecabina. În partea de jos am început pentru a atrage proprietarii de cafenele și restaurante, proprietarii de magazine de suveniruri ofera produsele lor, și, desigur, cabbies. Vorbind de taxiuri pentru a ajunge la oferta de la Yalta 150 -200 ruble per persoană. Am atras atenția asupra mașină de epocă, în cazul în care puteți merge, de asemenea, la Yalta, dar prețul va fi de 1500 de ruble plimbări. =)

mașină de epocă și motociclete pe Ai-Petri

Deși un taxi la Yalta părea o idee tentantă, am procedat cu planul nostru, care a fost punctul obligatorie a telecabinei. Nu în fiecare zi, pentru că puteți merge pe cel mai lung, masina de cablu neacceptat în Europa.

Teleferic este format din două deschideri. zbor superior este listat în Cartea Recordurilor ca fiind cel mai lung interval telecabinei din Europa, lungimea de 1670 metri la un unghi de 46 de grade.

Telecabina Ai-Petri - Mishor

Ai-Petri în Crimeea

Ride de la stația de sus în jos este doar puțin peste 10 minute. În primul rând, ne așezăm la stația de sus, de unde vom ajunge până la stația de mijloc într-un vagon, dimensiunea bucătărie într-un apartament cu cinci etaje, în cazul în care toate scaunele în poziție verticală, și oamenii nu mai puțin decât în ​​metroul din Moscova.

Transportul se mișcă ușor și rapid, în aproximativ 5 minute până la stația de mijloc „Pine Forest“, în cazul în care toți pasagerii sunt transplantate într-un alt vagon care transporta inca 5 minute, până în partea de jos.

Transfer la telecabina Ai-Petri - Mishor

tiroliana interval de Jos

Caravana teleferic

Iată o zi vom obține un plin pozitiv și memorabil, de impresii și de bună dispoziție. Speram ca piesa lui, am fost capabili să transmită, dragi cititori.

Informații utile despre cum să ajungi la platoul Ai-Petri:

• Unde este telecabina. Coordonatele GPS stația de jos: 44.424533,34.0700793 tarif de 250 de ruble per adult și 100 $ pentru fiecare copil (un fel). Telecabina se execută 10.00-16.30 și creșterea 10.00-17.30 coborâre.
  • Cum se ajunge la Ai-Petri cu telecabina sau cu taxiul: Muntele este deasupra stațiunii Koreiz și Alupka, în apropiere de satul Mishor. Yalta teleferic prealabil este accesibil cu autobuzele 102 și 32 (drive 30-40 minute). Lângă stația de telecabină șoferi de taxi care oferă pentru a aduce la Ai-Petri platou în minivan de 250 de ruble pe persoană - cu un program de mini-excursie: o cascadă Wuchang-Su (50 de ruble intrare), un lac de munte mic și un foișor de observație cu vedere la Yalta (50 de ruble intrare ).
  • Cum se ajunge la transportul propriu Ai-Petri: Urmează vechea autostrada Yalta - Bakhchisarai de-a lungul serpentinei când te găsesc pe un platou, aveți nevoie pentru a strânge stânga și urmați drumul până la stația de sus a telecabinei (GPS-coordonate: 44.4534052,34.0591103).
  • Costul de trecere la partea de sus - 100 ruble.
  • Pe platoul, iar dinții pot fi vânt, aduce hainele calde.

Ai-Petri vedere spre munte de la Alupka